Pages

happy-happy

Isnin, 26 April 2010

Let's live as happy as we can... berbekal kan ayat pembukaan tu lah aku nak cari rumah sewa n berdikari sendiri ngan anak dara aku si Nana....yelah aritu ada orang kata kat aku takkan selamanya nak free kan.....tapi bila aku fikir balik...bila masa nya aku tinggal free...bulan2 pun aku bayar....tp mgkn sekadar kata2 saja x berniat utk menyinggung kan....sekarang tinggal anak yang sulung jak ngan aku....yang lain suma hubby jaga....well, dah rezeki tinggal jauh2 pun terpaksa la di tempuhi...maklumlah dugaan kan....ada gak mate yang cakap hanya yang terpilih akan kena dugaan oleh Allah so tempuhinya dengan tabah...ceewwaahhh...cam lagu la pulak...pape pun blog nie adalah mengenai kehidupan aku n my daughter...so feel free to sompose a comment...

Tiada ulasan:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS