Pages

Terapi Minda

Sabtu, 14 Ogos 2010

Lama dah aku x update blog ne.... Bukan xda masa tp aku xda idea ndak di kongsi..... Well, looking at a few days back...Kerja aku sebok je ngan hal-hal kat rumah, tempat kerja n pegi kursus (ngee~ skali aku pun kena hantar pi kursus daaaa..)

Aku dah dapat turunkan berat badan aku dari 62 ke 55kg but still perlu lebih usaha lagi (come on laa..... doakan la aku berjaya, aku xnak nnt kena bertan-tan penyakit)...

Nak dijadikan cerita.....aku ada hobi baru untuk menenangkan minda (kira macam terapi la jugak which xplain napa aku letak tajuk kat atas...... 6th August lalu bos aku hantar aku n a few staff lain pi kursus fotografi.... Tempatnya kat Kompleks Sukan Tawau. Tapi yang spoil tu ada kelas malam...so worse to worse aku yg tarra transport ni akhirnya decide utk tidur kat sana (dorang ada asrama laaa...lgpon murah jerrr)..


Memang best gilee kelas nie....cuma aku nie yg masih menapak n x layak bergelar amatur pun... tenaga pengajar pulak terdiri dari golongan professional yg bikin ketaq kepala lutut bila tgk skill dr tangkap gambar. Uisehhh....cun habisan tau.... Insya Allah satu ari nnt aku akan pastikan aku pun mahir amik gambar gak.... Sebenarnya untuk menjadi seorang fotografer tu x susah.... Yang penting minat mendalam, rajin buat praktikal dan take seriously at any comment n improve, sure do anyone can be as good as they want to be.... So kat sini aku nak share la gambar yang aku dah snap utk tatapan semua....

Tiada ulasan:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS