Pages

Azam Baru

Rabu, 30 Jun 2010

Hehehe....macam best je kan tajuk tu....Sebenarnya bukanlah azam baru......azam nie lama sudah terkubur tapi aku gali and nak restart pulak semula....

Mesti korang konfius kan??? Well, dulu aku pernah kata nak menulis cerita. Ala-ala jadi penulis la konon...tapi benda nie tak kesampaian disebabkan aku kahwin, kena urus anak2 suami ku, ditambah pulak bebanan kerja-kerja di ofis...sehingga la aku berpindah kekediaman baru ku sekarang.....walaupun cuma studio apartment jerr (and aku duduk kat ground floor) tak kisahlah asalkan aku ada masa sekarang untuk menjadi diriku sendiri....right??

Aku terfikir nak menulis sebuah cerpen sebagai permulaan.....Tajuknya "Bingkisan Kenangan".....tak tau lagi bila aku boleh siapkan citer nie namun yang pasti first entry aku akan post kat blog aku yang tercinta nie juga....so nantikan ya dan jadilah pembaca terawal untuk komen....Chiow duluu.....

Tiada ulasan:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS